Po Łodzi
Używasz Stravy? Rozważ
włączenie Flyby , funkcji, która oryginalnie była włączona dla wszystkich, a jakiś czas temu Strava wszystkim ją wyłączyła, nawet tym, którzy z niej świadomie i intensywnie korzystali.
VIDEO
Tu kiedyś była głęboka dziura. Poprawione.
A tuż obok nowe pęknięcie.
Chyba muszą być krótkie te światła, wnioskując po dynamice przechodzenia.
Najwyraźniej przejście i przejazd przez dwie dwupasmowe jezdnie się nie sprawdziły, bo ułożono przewężenia na obu.
Na planowanej trasie zapowiadają się pułapki. Ale byłem o nich uprzedzony i wiedziałem, że da się w razie czego skręcić wcześniej do parku.
Pułapki coraz bliżej.
No, to się nazywa znakowanie po polsku. Czy ten znak na ziemi to obowiązuje czy nie? Ruch samochodowy odbywał się cały czas w obie strony.
O, tu jest jakiś bardziej przekonujący zakaz, ale chyba się ktoś przez niego przebijał siłą.
Ciepła niedziela, w parku wiele osób.
Kadr kamery nie dość wyraźnie oddał tłum.
Zawsze się tu uśmiecham, z racji oryginalności zapór na ciągu pieszo-rowerowym.
Ile to już lat ten stan? O ile mi wiadomo, przewężenie wynika stąd, że ten wiadukt jest w zbyt złym stanie technicznym, by znieść obciążenie kilku pasów jednocześnie.
Oznakowanie Straży Pożarnej. Nie widywałem takich pojazdów. Ciekawe przy okazji jakich akcji są używane?
Dobrze, że przynajmniej domalowali w końcu przejazd rowerowy, bo kiedyś i na taką ciągłość na Kopcińskiego nie można było liczyć. Oryginalnie jeździło się tu jezdnią, kto się nie bał, potem powstały bus pasy, a łódzka policja się uparła, że rowerzyści nie mogą się po nich poruszać i na odczep się postawiono nakazy ruchu rowerów na niedostosowanych chodnikach.
Na takim odcinku naprawdę można zwątpić czy to ciągle ma być miejsce dla roweru.
To na pewno bezpieczne rozwiązanie.
Miejsce, gdzie trzeba uważać, by po schodach nie zjechać, zwłaszcza, że droga jakoś naturalniej wyprowadza w lewo.
Najostrzejszy zakręt rowerowy w mieście.
Brama Łodzi.