Łódź - Łask - Widawa - Sieradz
Niedziela, 12 sierpnia 2012
· Komentarze(1)
Kategoria 70 - 100 km
Przyszedł dzień i obejrzałem mapy pogodowe. Zapowiadał się chłodny, ale nie za chłodny dzień. Wiało z północy. To sprowokowało szybką decyzję wyjazdu do Widawy, by wykorzystać wiatr w plecy. A dalej do Sieradza.
I zaiste - wiało zgodnie z obietnicą, więc jazda do Widawy była przyjemnością. Nawet pod tamtejsze pagórki wspinało się lekko. Wprawdzie na drodze z Burzenina do Sieradza sytuacja siłą rzeczy się odwróciła, ale to niewielki odcinek walki pod wiatr, w stosunku do całej wycieczki.
Chwila odpoczynku w Sieradzu i powrót PKP.
92.24 km podstawowej wycieczki. 3.55 km dodatku do i z pociągu.
P.S. Na pogodynce, mimo braku ostrzeżeń, bieżąca radarowa mapa opadów. Skąd ona się tam wzięła?
Oświadczenie IMGW w sprawie udostępniania radarów.
Cud! Teraz wreszcie można swobodnie sprawdzać opady.
I zaiste - wiało zgodnie z obietnicą, więc jazda do Widawy była przyjemnością. Nawet pod tamtejsze pagórki wspinało się lekko. Wprawdzie na drodze z Burzenina do Sieradza sytuacja siłą rzeczy się odwróciła, ale to niewielki odcinek walki pod wiatr, w stosunku do całej wycieczki.
Chwila odpoczynku w Sieradzu i powrót PKP.
92.24 km podstawowej wycieczki. 3.55 km dodatku do i z pociągu.
P.S. Na pogodynce, mimo braku ostrzeżeń, bieżąca radarowa mapa opadów. Skąd ona się tam wzięła?
Oświadczenie IMGW w sprawie udostępniania radarów.
Cud! Teraz wreszcie można swobodnie sprawdzać opady.