Łódź - Krzywiec - Babice - Lutomiersk - Konin - Górka Pabianicka - Łódź

Sobota, 24 marca 2018 · Komentarze(0)
Kategoria 40 - 70 km
Szczyt wieży ciśnień w Lutomiersku

Jak zwykle wyjechałem późno. A temperatura była gorsza niż dwa tygodnie wcześniej. Musiałem ograniczyć geoskrytkowe postoje.

Gdy wjeżdżałem do Babiczek trafił mi się wspaniały kierowca, który postanowił mnie wyprzedzać właśnie wtedy, gdy z naprzeciwka jechał drugi samochód, zmuszając jego kierowcę do ucieczki na pobocze.

20180324_145558.860000

W Babicach pogonił mnie pies, nieznany osobnik, zdaje się że towarzyszył właścicielowi w pracach poza ogrodzeniem. Przy okazji okazało się, że czas najwyższy zamówić nową butelkę gazu pieprzowego.

Założyłem, że przed Lutomierskiem nie rozglądam się za żadnymi skrytkami. W samym Lutomiersku miały być dwie w jednym niemalże punkcie - pod wieżą ciśnień.

20180324_154213

Pierwsza to "GC4NCFW: Around Lutomiersk#8- Wieża ciśnień". Wymagała poszukiwań na wyczucie i interpretację podpowiedzi, bo współrzędne kłamały. Do tego ostatnich dwóch poszukiwaczy twierdziło, że jej tam nie ma. Ale jednak była.

20180324_153855

Po przeciwnej stronie ogrodzonego terenu miała być ukryta "OP6145: Lutomiersk - Wieża ciśnień". Przedarłem się przez gałęzie i szukałem, ale musiałem się poddać, bo nagle zaszeleściły za mną krzaki i wyłoniło się z nich dziecko jak z horroru. Chłopiec w wieku chyba jeszcze przedszkolnym, który przyglądał mi się milcząco z ponurą miną. Pomijając już zepsucie moich poszukiwań, to czy nikt nie uczy tych pacholąt, by nie podchodziły do obcych, tym bardziej podejrzanie buszujących w zaroślach?

W Górce Pabianickiej spróbowałem podjąć "OP84Q4: Park przy kościele". Bezskutecznie. Goście zbierający się na ślub nie ułatwiali.

Myślałem, że może tym razem uda się wydobyć zlokalizowany już dawniej pojemnik "GC63WV7: Retkińska Morela". Niestety znów trwało tam wyprowadzanie psów.